Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lstabilisatorn och den prickade h
Detta Adidas Superstar Donne Bianche uttalande fr?n 1992 Nike Air Huarache-annonsen var b?de ett f?rslag och artikuleringen av Nike designer Tinker Hatfields studie i minimalistisk funktionalitet. Utvecklingen av dagens Nike Air Huarache-skor, inklusive den nya Nike Air Huarache Adidas ZX Flux Donne Ultra, expanderar st?ndigt p? den koncisa designfilosofin i den Nike Air Max 90 Dames Roze ursprungliga siluetten: "mindre ?r mer." Nike Air Huarache Ultra-designen fokuserar p? komfort, flexibilitet, passform och enkel tilltr?de, vilket resulterar i en l?ttare sko som fortfarande "kramar" foten. Det h?ller elementen i den ikoniska 1991 Huarache - logotypen, bootiekonstruktionen, h?lstabilisatorn och den prickade h?len - samtidigt som man reimaginerar sina exoskelettliknande Nike Air Huarache Femme egenskaper. "Vi ville omv?rdera Huarache p? ett friskt och modernt s?tt f?r hur v?ra kvinnliga konsumentman?vrer idag , S?ger Nike skor designer Ashley Comeaux av Nike Air Huarache Ultra. "Du f?r formen p? den ursprungliga sadeln och l?gger till Nike-teknik med n?sta generations Flywire-sn?rningssystem. Det ?r enkelt och rent, men DNA i Huarache finns fortfarande Nike Air Max 2017 Donne kvar. "
Skon beh?ller den Nike Air Max 90 Donne Rosa laterala och mediala sidan av originalet som Adidas NMD Donne gummikomponenter, med ett st?rre m?rke som l?ses p? baksidan som ?r gjord i stretchband. N?r jag hade den skon till fots var jag kallare ?n Cool Spot, som ton?ring p? 90-talet v?xte jag upp och titta p? Michael, Scotty och Dennis spelar boll medan de uppt?cker musikalisk storhet genom Wu Tang och Tribe. S? att ha den d?r skon fick jag mig att k?nna Nike Air Max 90 Womens Pink mig del av den d?r stammen. Skoen var ocks? galen, den ?r vit, Adidas Superstar Dames m?rkgr?n och kontrasterande svart ?vre, l?ngs med med sin aggressiva 90-s styling och pump system hade jag fascinerat. ?ven n?r de dog, utf?rde jag en obduktion p? dem, unders?kte pumpsystemet och hur det fungerade. Den skoen och den subkulturen b?rjade en livsl?ng besatthet. Det var den f?rsta skon jag r?ddade f?r efter att jag b?rjade jobba heltid och den f?rsta skon som verkligen fick www.fizelson.fr mig in i tr?ningsarbetare. Jag kommer fortfarande ih?g dagen att ?ntligen ha r?d med dem och g? in till sneakerville i Leeds f?r att h?mta dem.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)