Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voor dat con
In hoofdstuk 1 blikt Thomas terug op zijn reis door de NBA-play-offs 2017, waaronder zijn laatste wedstrijd met de Boston Celtics. Van letsel tot persoonlijk verlies, Thomas opent zich over de onverwachte obstakels die hij heeft geprobeerd te Nike Air Max 2016 Mujer overwinnen, zowel op als buiten het veld.
Ga voor meer informatie van Isaiah Thomas naar isaiahthomas.com.
Dat was de zomer, dat moet je je Adidas Tubular Dames herinneren, met The Decision en dat allemaal. Waar je al deze big-money-vrije agenten in alle richtingen naartoe liet vliegen: LeBron naar Miami, Nike Air Max 90 Mens Bosh naar Miami, Amar'e naar New York, Boozer naar Chicago - al deze steden en ze laden met al die veronderstelde super teams en zo niet. En toen was Nike Air Vapormax Mujer daar Memphis en de grote beweging was ...
Toen ging ik door en gaf er een naam aan. Een van de dingen die mensen placht te zeggen over Memphis, is het dat dit is waar jongens naartoe gaan als het het einde van de weg is. Pratende kerels als Antoine Walker, Allen Iverson en Darius Miles - en geen respect voor die kerels, het zijn geweldige spelers, maar het was zo: Memphis was waar ze naartoe zouden gaan Adidas Superstar Femme voor dat laatste contract. Voor dat contract voordat het voorbij is. En hoe dan ook, ik herinner me dat het 4-9 is of wat heb je, en we zijn er Nike Air Max 90 Mens Black vijf op rij verloren en ik denk, Man ... ben ik nu een andere van deze jongens? Sta ik op het punt om een ??van deze jongens te zijn die dingen in Nike Roshe Run Dames de competitie heeft gedaan, naar Memphis is gekomen, en dan heeft hij nooit meer iets gehoord?
Ik zal je wel vertellen wat, hoewel - er was niet eens een keerpunt. Was niet één. Ik denk dat het in deze artikelen beter is wanneer er zo'n groot moment is - dit grote keerpunt waar het hele team samenkomt. Maar er is niet één, in dit verhaal. Het is zoiets als: we waren aan het verliezen, ja. En we twijfelden, ja. Maar Nike Air Max 90 Hombre sommige mensen ... daar letten ze alleen maar op. En die mensen, ze dachten: het zijn dezelfde oude Grizzlies, dezelfde oude Mem. Maar Nike Air Max Barato als je echt rondkeken? Heb je dat jaar rondgekeken op dat diepere niveau, zelfs in het begin toen het slecht ging? Je kon zien dat dit een groep Adidas Superstar Hombrewas die op het punt stond grote dingen te doen.
Ik bedacht hoe goed het zal zijn om af te maken wat ik begon als onderdeel van Duke's klasse van 2018,Nike Roshe Run Femme en mijn diploma te behalen - en hoe trots ik ben als ik over het podium loop om mijn diploma te accepteren. Bij Duke, of waar dan ook, dat is een geweldige prestatie.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)